Graduasi SKP Puchong Batu 14

Bila Anak meningkat remaja

Semalam hari Graduasi
Sekolah Rendah kebangsaan Puchong
Batu 14 ...

Tahun 6

Bukan main happy bebudak tu,
habis jer majlis,cikgu-cikgu bawa
pulak makan-makan kat
Hotel Sunway.

Zaman Kita dulu,buat jamuan jer kat sekolah

cecuba korang share menu yang jadi
pilihan masa time sekolah dulu!!!

Zaman saya sandwich sardin
yang menjimatkan

hihihi.....


GOOD LUCK
untuk adik-adik semua yang mengambil
Exam Upsr&Psra

Selamat melangkah ke alam menengah


(Kalau terjumpa saya kat luar tegur2 lah ya)
Pic terbaru...hihihi




Comments

  1. Tahniah Adik...
    Moga terus berjaya

    ReplyDelete
  2. Yg ana ingat jamuan akhir tahun masa form 3 ana ke pizza hut. Rasanya tu satu2nya jamuan yg ana dpt. Hehe. Lain dgn skrg ni. Sikit2 jamuan. Anak2 pun happy. Mak yg pening nk sediakan apa. Hehe

    ReplyDelete
  3. Datang ziarah sini. Tahniah anak yang dah berjaya

    ReplyDelete
  4. samalah, zaman saya dulu menu jamuan kelas yang simple aje. mi goreng, keropok, agar-agar. semua bawak sendiri

    ReplyDelete
  5. Wah tahniah ya..teruskan usaha lagi ke arah cemerlang

    ReplyDelete
  6. tahniah..semoga terus sukses..di dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  7. 23 Nov ni keputusan UPSR akan keluar.
    Mudah2an dapat keputusan yang cemerlang.

    ReplyDelete
  8. wah darjah 6 pun ada graduasi eh? semoga maju jaya di zaman sekolah menengah

    ppssst jemput join ga sha ; http://shafyqahazahar.blogspot.com/2017/11/giveaway-shfyqhazhr-x-printcious.html

    ReplyDelete
  9. Tahniah akak dan anak akak. hihi. Hebat zaman skang. Tahun 6 dah ada graduasi dan makan hotel. GV dulu jamuan dalam kelas hasil ihsan cikgu je. huhu.

    ReplyDelete
  10. wahhhh tahniahhhh esok result UPSR kn? mesti dup dap dub dap kan...

    ReplyDelete
  11. Abis thn 6 pun dh ada graduasi eh x mcm kita dulu..tahniah dik

    ReplyDelete
  12. Mak dgn anak mcm adik dan kakak heee

    ReplyDelete

Post a Comment

Bertugas Di
Klinik Metro Medics Section 26 Shah Alam (Misi Lynn)
Tel No :- 03-51915193 (Klinik) / 0126694148 (whatsapp)
Fax No :-03-51032611
Sebarang Pertanyaan Mengenai Ubat-ubatan
Dan Percutian Saya Boleh bantu anda...
Juga Berkongsi Maklumat Yang Terkini
Jom Berbual/Sembang Santai mengenai
#gctea #nanocentapluscolostrum #suhoorcerealgranola #clenztox
#peetayaskincare #casandra #nanoskinzfoudation
Stokis Berdaftar Di Rashwealth Group - RS119896
SSM:- SA0392778-K
www.wasap.my/60126694148/womenpower

TERIMA KASIH SINGGAH DI SINI...
لا إله إلا الله محمد رسول الله
LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH.
Tiada Tuhan Melainkan Allah; Muhammad Itu Pesuruh Allah.

ILMU PANDUAN HIDUP
ILMU ITU PELITA HATI
MENCARI KEBAHAGIAN HIDUP
BERNIAGALAH SEIKHLAS HATI